Jak stworzyć dobrą treść na Twoją witrynę która zainteresuje odwiedzającego i „sprzeda” twój produkt? Do kogo się zgłosić po pomoc i jakich błędów nie popełniać tworząc content witryny internetowej

Zdarzają się jeszcze, chociaż już coraz rzadziej, strony internetowe, które pozbawione są niemal całkowicie wartościowej treści, albo jej ilość jest ograniczona do minimum. Co jednak powie zainteresowanym więcej o oferowanych usługach, niż treść zamieszczona w internetowej witrynie? Brak treści nie jest jedynym problemem. Równie często dochodzi do jej duplikacji lub dosadniej określając kradzieży treści. Jest to nie tylko łatwe do wykrycia dla właściciela powielonego tekstu, ale także robota Google, który bez problemu znajduje treści, które w identycznej postaci występują na dwóch różnych serwisach i co więcej jest w stanie ustalić na którym z nich zostały one zamieszczone wcześniej.

Autentyczny przekaz to przede wszystkim informacje, które rzeczywiście odzwierciedlają możliwości Twojego przedsiębiorstwa. Nie warto promować usługi bądź produktów, których tak naprawdę nie posiadasz w swojej ofercie. Ponadto warto zadbać o teksty przyjazne dla odbiorcy, wystrzegać się zbyt pompatycznego i fachowego języka, aby być pewnym, że zostanie się dobrze zrozumianym.

W jaki sposób zespół Content Organica tworzy treści?

  1. Przeprowadzamy dokładny research – copywriterzy przeszukują sieć w poszukiwaniu tematów, zagadnień, treści, słów kluczowych, które interesują osoby/firmy potencjalnie zainteresowane danym produktem/usługami itp. Rozdzielając również między sobą poszczególne zadania, warto uwzględnić preferencje tematyczne i doświadczenie osób przydzielanych do zlecenia.
  2. Wysyłamy konspekty zaplanowanych przez nas treści – możemy przesłać na życzenie klienta spis proponowanych przez nas artykułów. To pozwala na uporządkowanie pojawiających się artykułów, a także ustalenie harmonogramu pracy. Konspekt może również zawierać bardziej rozbudowany plan jak np. stworzenie cyklu powtarzalnych artykułów na jeden temat lub miesięczne podsumowanie dotyczące wszystkich zebranych informacji.
  3. Tworzymy treść artykułów – projektujemy treść w przystępny dla internauty sposób (stosujemy wypunktowania, podziały tekstu), wzbogacamy content o atrakcyjne grafiki, ikonografiki, materiały video itp., dodajemy do treści linki, anchory, nazwę produktu (wg życzenia klienta).
  4. Publikujemy artykuły za pośrednictwem platformy contentowej lub w zakładce na stronie klienta – wyszukujemy serwisy związane z tematyką produktu oraz powstałych artykułów i wysyłamy treści do wydawcy, aby umieścił je w wybranych miejscach. Jeśli klient chce rozszerzać treści bezpośrednio na swojej stronie, wtedy dodajemy artykuły u niego w zakładce. Publikowane treści wzmacniają pozycję klienta jako lidera i eksperta w konkretnej branży.
Podziel się