Standy reklamowe są dość popularną i często spotykaną formą reklamy. Czasem mijamy takich co najmniej kilkanaście będąc na zakupach w galerii handlowej czy w innych sklepach. Standem nazywamy różnego rodzaju stojaki reklamowe, które mogą mieć różną formę, kształt i wielkość. Najważniejsze, aby wzbudzić zainteresowanie osoby, która koło takiego standu przechodzi i przykuć jej wzrok.

Standy producent oferuje wiele możliwości

Zamawiając standy bezpośrednio u producenta możemy zdecydować, jakiego rodzaju stojak będzie dla nas najlepszy. Stand reklamowy może przyjąć formę specjalnego regału, gdzie można poukładać i wyeksponować pewną gamę produktów.

W przypadku takich standów najczęściej ich konstrukcja musi cechować się pewną wytrzymałością, dlatego też są one wykonane z drewna lub też mają konstrukcję metalową. Celem takiego standu jest jak najlepsze wyeksponowanie towaru – zabieramy produkty z półki, gdzie podobnych towarów jest wiele i wyróżniamy je na standzie po to, aby to one w pierwszej kolejności zostały zauważone.

Chodzi o to, aby nie tylko zainteresować osoby, które i tak chciały kupić daną rzecz, ale nie miały sprecyzowanej marki. Ważne, aby wzbudzić także zainteresowanie osób, które tylko przechodziły daną alejką nie mając zamiaru kupna żadnego produktu z tej kategorii.

Standy kartonowe

Standy kartonowe nie eksponują towarów, a raczej stanowią reklamę jakiegoś produktu, np. często są spotykane w miejscach poza sklepem, np. przed jego drzwiami. W tym miejscu ciężko o umieszczenie samych produktów, gdyż właściwa sprzedaż ma miejsce dopiero wewnątrz lokalu.

Jednakże, dzięki takiej reklamie klient może podjąć spontaniczną decyzję o zakupie i dołączyć reklamowany produkt do listy zakupowej. Raczej o nim nie zapomni, gdyż informacje na jego temat jest dla niego widoczna zaraz przed wykonaniem zakupów.

Standy tego rodzaju są też wykorzystywane do tego, aby uatrakcyjnić wizerunek danego lokalu, albo przekazać jakieś kluczowe informacje o firmie, jak jej logo, przesłanie, motto, dane kontaktowe – coś, co wpłynie na odbiór przedsiębiorstwa w oczach odbiorców i potencjalnych klientów. Tego rodzaju reklama stwarza tak naprawdę ogromne możliwości.

Podziel się