Święta zbliżają się wielkimi krokami. Trudno w to uwierzyć patrząc na ciepłe jesienne dni, na kolorowe liście na drzewach, na przyjemną spacerową aurę. Ale już za niecałe dwa miesiące ulice rozbłysną setkami kolorowych lampek.

Po drodze czekają nas jeszcze dwa przedłużone weekendy (w okolicy 1 i 11 listopada) i właściwie już za chwilę zacznie się pieczenie pierników, przystrajanie choinki, a także pakowanie prezentów dla rodziny i współpracowników oraz kontrahentów. Gwiazdka to świetny moment, aby zacieśnić relacje biznesowe, okazać pracownikom uznanie oraz podziękować partnerom  i klientom za wspólny rok.

Doskonałym pomysłem na taką okazję będą kosze upominkowe. Najlepiej zamówić je z wyprzedzeniem, by nie szukać w pośpiechu upominku na ostatnią chwilę.

Prezenty świąteczne dla klientów – dlaczego warto je dawać?

Odpowiednio dobrany prezent świąteczny dla Twojego klienta jest nie tylko elegancką formą podziękowania za wspólny rok i działania. Wg specjalistów od PR to także świetny sposób na wzmocnienie własnej marki, jak również inwestycja w przyszłe relacje.

Ma tutaj zastosowanie powszechnie znana w psychologii reguła wzajemności. Osoba obdarowana, najprawdopodobniej będzie chciała się odwdzięczyć. W związku z tym możemy liczyć na podtrzymanie dotychczasowych stosunków firmowych lub nawet ich zacieśnienie. Na co więc zwrócić uwagę wybierając prezenty B2B?

Na co zwrócić uwagę kupując prezenty świąteczne dla klientów?

Aby Twój klient był zadowolony z podarunku, warto poświęcić chwilę na jego wybór. Bardzo istotne jest dopasowanie prezentu do danej osoby. Jeżeli nie znasz gustu i upodobań osoby, którą chcesz obdarować, możesz postawić na coś uniwersalnego np. kosze ze słodyczami. Islodycze.pl oferują wysokiej jakości słodkie upominki w pięknych opakowaniach.

Dodatkowo możesz wykorzystać kod promocyjny [Goplana], który upoważni Cię do 5% zniżki na całe zakupy (w tym kosze upominkowe) do 31.12.2019 r.

Kolejnym ważnym aspektem przy wyborze prezentu jest jego jakość oraz cena. Jeśli zdecydujesz się na kupno koszy świątecznych, zwróć uwagę na rodzaj oraz pochodzenie produktów, które się w nim znajdują. Ważne, aby były naprawdę dobrej jakości.

Jednak nie warto też przesadzać z ceną takiego prezentu B2B. Jeśli będzie zbyt wysoka Twój klient może poczuć się zakłopotany, natomiast jeśli zbyt niska może to zaważyć na waszych późniejszych relacjach.

Prezent B2B – jak powinien wyglądać?

Prezenty świąteczne dla klientów czy współpracowników powinny być przede wszystkim ładnie zapakowane. To nie tylko podnosi ich wartość w oczach osoby obdarowanej, lecz także sprawia ogromną przyjemność przy rozpakowywaniu.

Większość ludzi uwielbia rozrywać ozdobny papier, po to, aby dostać się do wnętrza podarunku. Warto także postawić na personalizację. Do kosza podarunkowego możesz dołożyć odręcznie napisane życzenia lub indywidualny liścik.

Gdzie zamówić kosz upominkowy?

Kosz podarunkowy możesz wykonać samodzielnie. Dzięki temu to Ty decydujesz, czym zostanie obdarowany Twój kontrahent. Do takiego kosza możesz wsadzić kawę, herbatę, czekoladę, butelkę wytrawnego wina, produkty regionalne np. paszteciki lub wykwintne sery, a także owoce.

W takim koszu prezentowym mogą się też znaleźć Twoje firmowe gadżety – jednak nie warto z nimi przesadzać. Klient mógłby odnieść wrażenie, że jest to jedynie reklama Twojej działalności. Aczkolwiek kubek z logo czy praktyczny długopis na pewno sprawdzi się jako dodatek. Jeżeli wolisz zamówić gotowe kosze świąteczne – sprawdź ofertę isłodycze.pl.

Znajdziesz tam wyroby cukiernicze najwyższej jakości, w pięknych opakowaniach dostosowanych do praktycznie każdej okazji.

Podziel się