Kampanie promocyjne z wykorzystaniem różnego rodzaju gadżetów reklamowych są coraz popularniejsze. Dzięki gadżetom, które są praktyczne i po prostu przydatne, promocja firmy może trwać dużo dłużej niż sam event promocyjny – tak długo, jak długo dany gadżet będzie służył jego użytkownikowi. Na jakiego rodzaju gadżety reklamowe się zdecydować, aby spodobały się odbiorcom i mogły stanowić element efektywnej kampanii reklamowej?

Ekologiczne gadżety reklamowe ciągle modne

Bardzo popularne są obecnie gadżety reklamowe, które powstają z materiałów recyklingowych lub też drewna, a co za tym idzie są biodegradowalne. Dzięki ich wykorzystaniu firma od razu może być postrzegana jako przedsiębiorstwo, które dba o środowisko i któremu nie są obojętne kwestie ekologiczne.

Jednocześnie, poprzez swoją ekologiczną postawę wpływa na innych i zachęca ich do ratowania środowiska.
Takie gadżety mogą zostać wykonane z makulatury, eko – skóry, juty, korka, bawełny, kukurydzy bądź też bambusa. Z takich materiałów można wykonywać długopisy, koszulki, teczki, notatniki oraz wiele innych gadżetów. Można też na nich umieścić stosowny nadruk, na przykład w postaci nazwy danego przedsiębiorstwa lub logo. Zazwyczaj jest to wykonywane poprzez grawerowanie laserowe, sitodruk lub tampondruk. Gotowe gadżety reklamowe prezentują się bardzo estetycznie i zwracają na siebie uwagę.

Elektronika zawsze na topie

Jeśli chodzi o popularność różnego rodzaju gadżetów wśród odbiorców to zdecydowanie największych zainteresowaniem i uznaniem cieszą się te, które są związane z elektroniką. Jednocześnie, są to gadżety o dużej żywotności, gdyż pamięć USB czy też powerbank nie ulega zużyciu tak szybko, jak chociażby długopis.

W przypadku takiego gadżetu można postawić na bycie oryginalnym i zaprojektować coś, co będzie się wyróżniało swoją formą, ale doskonale sprawdzają się także klasyczne i minimalistyczne projekty, które wyróżniają się elegancją. Zawsze należy pamiętać o tym, że taki gadżet docelowo ma towarzyszyć użytkownikowi na co dzień.

Podziel się