Wśród wielu form reklamy zewnętrznej, dmuchańce reklamowe należą do tych, które zapewniają największą swobodę w projektowaniu nieszablonowych kampanii marketingowych i zaznaczania obecności marki na eventach. Poznaj rodzaje i najważniejsze zalety tej formy promocji.

Dmuchańce reklamowe – wygodny i mobilny sposób na reklamę outdoorową

Dmuchańce reklamowe to wygodna forma reklamy zewnętrznej. Są wykonane z wysokiej jakości materiałów odpornych na ogień czy warunki atmosferyczne. Po wypełnieniu powietrzem osiągają niemal dowolne kształty oraz imponujące rozmiary, dzięki czemu nie pozostaną niezauważone przez potencjalnych odbiorców. Wypełnienie powietrzem sprawia, że mimo gabarytów, dmuchańce reklamowe możemy z łatwością transportować w dowolne miejsce, co ma ogromne znaczenie w przypadku imprez cyklicznych, odbywających się nawet dzień po dniu.

Rodzaje dmuchańców reklamowych

Istnieje wiele rodzajów tych wypełnianych powietrzem reklam. Klasyczne dmuchańce reklamowe przyjmują typowe kształty, takie jak balony, bramki wejściowe, ramy, słupy, które swoim rozmiarem i barwami przykuwają wzrok widzów. Do dość klasycznych wersji zaliczają się również kształty butelek, puszek i pudełek, które często imitują opakowania znanych produktów, czego dobrym przykładem są dmuchane puszki z napojami podczas imprez masowych. Dmuchańce reklamowe mogą również przyjmować kształt namiotów, stanowiąc element stoiska.

Dmuchańce niestandardowe

Wielu klientów chętnie wybiera również kreatywne dmuchańce reklamowe mogące występować w niestandardowych i dość nieregularnych kształtach. Współczesne metody projektowania i wykonywania dmuchańców umożliwiają stworzenie praktycznie dowolnej figury, pokrytej interesującym kolorowym nadrukiem, co sprawdzi się szczególnie w nieszablonowych kampaniach marketingowych. Tego rodzaju dmuchańce reklamowe tworzą figury postaci, części ciała, a nawet dowolnych produktów. Ponadto dmuchańce mogą być również podświetlane od wewnątrz, co jest bardzo ważne w przypadku eventów odbywających się po zmroku.

Gdzie sprawdzą się dmuchańce reklamowe?

Dmuchańce reklamowe sprawdzają się praktycznie w każdej możliwej formie reklamy zewnętrznej, a ich wykorzystanie zależy wyłącznie od kreatywności marketera. Najczęściej spotkamy je oczywiście na eventach, imprezach masowych, gdzie promują sponsorów, koncertach, a także wydarzeniach sportowych, choćby na wyścigach kolarskich i rajdach samochodowych. Kreatywne dmuchańce reklamowe mogą jednak sprawdzić się jako element niestandardowej kampanii reklamowej w przestrzeni miejskiej, inne zaś zdobić teren zajmowany przez biuro firmy.

Zalety tej formy promocji

Do głównych zalet wykorzystania dmuchańców reklamowych zalicza się mobilność, pozwalająca na szybkie przemieszczenie reklam z miejsca na miejsce i wielokrotne użycie. Bardzo ważna jest również praktycznie nieograniczona możliwość projektowa, dzięki której efektownie wykonane, podświetlone i pokryte kolorowym nadrukiem dmuchańce z łatwością zwracają uwagę odbiorcy.

Więcej na: http://inventini.com/dmuchance-reklamowe/

Podziel się