Wirtualna centrala telefoniczna to narzędzie, z którego korzysta coraz więcej firm. Takie rozwiązanie ma wiele zalet i z pewnością odznacza się innowacyjnym podejściem. Jakie korzyści daje wirtualne Call Center? Dlaczego warto z tego skorzystać?

Wirtualna centrala voip

Wirtualne Call Center firmy Systell jest systemem niezwykle prostym do uruchomienia i szybkim w obsłudze. Klienci mogą skorzystać z abonamentu na miesiąc oraz z usług serwisowych zawartych w cenie.

Darmowe aktualizacje oprogramowania pozwolą szybko wdrożyć wszelkie nowości i ulepszać działanie systemu. Wirtualna centrala telefoniczna zapewnia bezpieczeństwo, które jest kontrolowane przez doświadczone osoby. Kolejną zaletą jest wysoka skalowalność systemu z systemami ERP oraz CRM. 

Nowoczesne rozwiązanie

Call Center w chmurze jest innowacyjnym rozwiązaniem, które wymaga jedynie dostępu do Internetu, aby w pełni korzystać z usługi. Klient ma możliwość zarządzania czasem korzystania z tej usługi, a płatność obejmuje jedynie aktywne stanowisko konsultanta.

Na każdym etapie otrzymuje się wsparcie serwisowe i można być pewnym, że telefonia jest ciągle dostępna. Wymogiem w tym przypadku jest jedynie komputer z dostępem do Internetu oraz słuchawki. Warto podkreślić, ze usługa jest dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi. 

Działanie centrali

Wirtualna centrala voip wyróżnia się wysokim poziomem bezpieczeństwa. System jest na bieżąco duplikowany oraz wirtualizowany, a także posiada zasilanie awaryjne oraz rozbudowany system backupów. Transmisja ulega szyfrowaniu, natomiast dostęp do usługi jest zabezpieczony. 

Klienci mogą liczyć na wsparcie merytoryczne czy techniczne w przypadku korzystania z usługi. System dostosowany zostaje całkowicie do potrzeb klienta, opierając się na odpowiednim wdrożeniu i konfiguracji. Warto zauważyć, ze usługa ta opiera się na łączach telefonicznych głównych operatorów telekomunikacyjnych. 

Wygoda każdego dnia

Wirtualne Call Center z pewnością zapewni komfort użytkowania a także wyróżnia się niskim kosztem rozpoczęcia korzystania. Możliwe jest zawarcie współpracy na określony czas, dzięki czemu nie trzeba ponosić kosztów związanych z dożywotnimi licencjami.

Użytkownik nie jest zmuszony do wiązania się dodatkowymi umowami telekomunikacyjnymi, gdyż technologia oparta jest na kwestiach dotyczących operatorów telefonicznych, zajmując się jednocześnie dostarczeniem Contact Center. 

Wersja systemu jest co miesiąc aktualizowana, natomiast klient nie ponosi w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów. To pozwala zachować stabilne i prawidłowe działanie Call Center w odniesieniu do bezpieczeństwa i infrastruktury. Niezwykle ważna jest także wysoka jakość świadczonych usług tego typu. 

Artykuł powstał na podstawie strony: https://systell.pl/systell-call-center-w-chmurze/

Podziel się