Bliskość, pożądanie i sprzyjające okoliczności. Obnażenie się ze swojej prawdziwej natury. Pasja wkładana w każdy element gry. Choć te słowa brzmią, jak wstęp do rasowego harlequina, w rzeczywistości odnoszą się do content marketingu.

1.Intymność 

Kuluarowa relacja sprawiająca, że każdy czerpie coś bezcennego. Informacje, wiedzę inspirację.

2. Atmosfera.

Buduje napięcie i sprawia że się chce w To Brnąć Dalej.

3. Wzajemność.

Gdy treści nie są banalne i wartościowe zapraszają do bliższego zapoznania się i angażuje do podjęcia działania.

4.Obsesja.

Gdy coś jest dobre chcemy tego więcej i więcej. Mamy bzika na tym punkcie.

5.Rozmiar.

Nawet 140-znaków wpisu na Twitterze może wnieść o wiele więcej wartości niż kilkanaście stron tekstu.

6.Częstotliwość.

Organ nieużywany powoli kurczy się i zanika. Podobnie jest z blogiem czy profilem w mediach społecznościowych.

7.Wolność

Content marketing to troszkę taki sex bez zobowiązań, który jest tak dobry, że przeistacza się w stały, wierny związek.

Źródło i pełna treść Artykułu : https://www.whitepress.pl/

dobry_content_marketing_jest_jak_dobry_seks







Podziel się