Jeśli ktoś by powiedział nam jeszcze parę lat temu, iż ktoś z nas zakupy świąteczne zrobi, wchodząc na mobilną stronę Facebooka, zapewne popukalibyśmy się w głowę. Tak się natomiast dzieje, natomiast występujący trend wskazuje, iż z czasem będziemy w tenże sposób kupić bez powątpiewania jeszcze powszechniej.

Jak wygląda sprzedaż przez Facebooka?

Sprzedaż na Facebooku nie jest wymysłem, natomiast prawdziwą możliwością na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy czy rozszerzenie grona nabywców spółki. Warunkiem dobrej transakcji jest znajomość skłonności zakupowych klientów, ich potrzeb i elementów, jakimi kierują się internauci we własnych zakupowych wyborach.

Każdy spośród nas pragnie przede wszystkim kupować tanio, natomiast również zaopatrywać się w piękne oraz dobre rzeczy. Już samo to zdanie naprowadzi Cię na poznanie, iż propozycja winna mieć przede wszystkim dobrą wartość oraz dotyczyć przedmiotu, jaki może się przydać albo zwyczajnie podobać.

Racjonalizacja fanpage’a pod kątem sprzedaży

By rozpocząć sprzedawać na Facebooku, potrzebne jest wcześniejsze stworzenie strony firmowej w serwisie społecznościowym. Przewodnik na temat tego jak założyć fanpage na Facebooku można odnaleźć na łamac wielu portalach – zaleca się z nim zaznajomić w pierwszej kolejności.

Następnym etapem jest dopasowanie wyglądu fanpage’a do wykonywanej działalności. Facebook podaje gotowe wzory, natomiast każdy spośród nich ma własny system zakładek i różnych elementów.

Stwórz Facebook Shop

Teraz na Facebooku możesz zrobić osobną zakładkę, na jakiej będziesz mógł prezentować artykuły z własnego sklepu internetowego, i jaka pozwoli twoim klientom ich zakup. By to osiągnąć, ustaw w ustawieniach zakładkę „Sklep”.

Artykuły możesz wpisać ręcznie bądź połączyć sklep z feedem produktowym. Teraz w Polsce nie ma szansy swobodnego oferowania artykułów na fanpage’u, zatem twoi klienci będą przekierowywani bezpośredni do sklepu czy będą mogli przesłać do ciebie prywatne wiadomość z pytaniem o artykuł. Załóż sklep za darmo, a na tym zyskasz.

Na Facebooku zarabianie jest łatwiejsze

Tyle, iż na Facebooku jest to znacznie łatwiejsze. Klient, jaki polubi profil Twojej marki, może się z nim (profilem) stykać choćby codziennie. Natomiast zatem będzie miał zawsze rozwijaną świadomość, iż taka firma jest i będzie miał mnóstwo możliwości do zrobienia zakupów.

W dodatku nie będzie to spam (jak e-mailing), ani natarczywy banner, jednak kontakt z firmą, o jaki sam poprosił. Natomiast w takiej sytuacji będzie patrzył na oferowane mu propozycje znacznie przychylniej aniżeli na normalne komunikaty marketingowe.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Podziel się