1.Polacy uwielbiają korzystać z wyszukiwarki Google.

Aż dziewięciu na dziesięć polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google.

Polacy są najczęściej szukającym narodem europy, średnia w Polsce to aż 156,8 zapytań miesięcznie na osobę.

2. Wyszukiwarka to najskuteczniejszy sposób dotarcia do nowych użytkowników.

Prawidłowo prowadzone pozycjonowanie powoduje że prawie 80% nowych użytkowników, trafia na naszą stronę właśnie dzięki wyszukiwarce. 

3. Wyszukiwarka to źródło klientów.

Poprzez wyniki wyszukiwania docieramy do użytkowników w momencie gdy szukają naszych produktów, usług lub konkretnych rozwiązań na ich problem. 

Warto więc  zadbać o treści które dają konkretne rozwiązania problemów lub potrzeb.

Informacja znaleziona w internecie o firmie produkcie czy usłudze, wpływa pozytywnie na decyzję zakupową. Szukamy online kupujemy offline.

4. Pozycjonowanie jest bardziej efektywne, niż linki sponsorowane.

Badania wskazują że ponad 40% klientów którzy korzystali z SEO, w którym mierzony był wskaźnik ROI uzyskiwali zwrot z inwestycji w SEO ponad 500%.

SEO

5.Wyniki organiczne budzą większe zaufanie niż wyniki sponsorowane.

Z badania wynikło że ponad 77% użytkowników klikało w wyniki organiczne a nie sponsorowane.

86% użytkowników ufa bardziej wynikom SEO niż ofertom płatnym za klik .

Źródło http://agencjawhites.pl/

Podziel się