Coraz więcej marek na rynku zdaje sobie sprawę że budowanie wizerunku to nie tylko spoty reklamowe, czy znane osoby jako ambasadorzy marki.

Dziś skuteczna reklama to też umiejętność tworzenia reklamy, którą sam odbiorca  postanowi się  podzielić ze swoimi znajomymi na portalach społecznościowych.

Kampania Wirusowa : 

EuroBank przyszykował kampanie społeczną wspólnie z The Gospel Time postanowił zrobić niespodziankę swoim klientom. Kamery uchwyciły ich reakcję na dość zaskakujące sytuację. Zaraz po wyjściu z Banku zostali zaczepieni przez …. Zobacz sam :

Materiał jest już od paru dni w sieci na dzień wpisu zobaczyło go 81 971 osób. Byłem prawie pewny ze na końcu wyskoczy z pudełka Piotr Adamczyk a tu tylko prezent .

 

Osobiście bardzo lubię tak ciekawe akcję,  mistrzem w tego typu kampaniach jest Coca Cola która już od wielu lat stawia na nietypowe formy promocji. Oto ich kampania : 

 

Jestem ciekaw jak ty byś zareagował na takie podziękowanie? 

Co sądzisz o takim sposobie reklamy.Zostaw komentarz:
Utwór: “You say YES, we say THANK YOU”
Wykonawca: The Gospel Time
Niespodzianka od: eurobank

Podziel się